dinsdag 25 maart 2014

Garnier Essentials Reinigingsmelk met druiven extract.

0 comments
 
Ik had echt een nieuwe make-up remover nodig. Bij de kruidvat zag ik toen een remover van Garnier en het wordt tijd om deze eens voor jullie te testen! Ik gebruik hem nu ongeveer een maand en hieronder kun je lezen hoe de remover mij bevalt.


Het gaat om een reinigingsmelk. Ik houd niet zo van een reinigingsmelk, aangezien het zo dik is, maar daar kom ik later even op terug. De melk doet wel goed wat ervan verwacht wordt. Het haalt alles er goed af, alleen eyeliner en mascara is wat lastig... terwijl het niet eens waterproof is!



De verpakking vind ik niet mooi, maar ook niet lelijk. Door de groene kleuren op een lichtgroene fles vind ik  het er een beetje goedkoop uitzien. Als de fles wit was had het vast wat luxer geleken!


Met de opening is niks mis, alleen dat er in een keer heel veel uit komt en het dan er helemaal over heen gaat zitten. Het is wel een beetje geknoei dus. 


Zo ziet het eruit. Vrij dik dus, waar ik niet van houd. Op de huid vind ik het wel lekker voelen en als je het op een watje doet wil het wel, maar op een tissue vind ik het echt niks. Op de ogen vind ik het alles behalve fijn! Het is namelijk ook heel plakkerig en dat voelt echt totaal niet fijn aan op het ooglid... jammer!

Kortom, ik vind de Garnier reinigsmelk geen succes, maar hij kan ermee door!

Cijfer: 7.2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff