zondag 16 maart 2014

Optimel.

0 comments
 
Ik heb een pakket van Optimel gekregen. Het was een ambassadeur pakket en hij was echt heel groot en leuk! Ik heb hier geen unboxing van gedaan, aangezien er ook producten bij waren die meteen in de koelkast moesten. In het pakket zaten kommetjes, lepels, een krijtbord, kwark en griekse yoghurt! Ik test niet alles voor mijn blog, maar ik heb ze wel samen met mijn ouders opgegeten en ze waren heel lekker! Vandaag test ik voor jullie de Optimel aardbei magere kwark met magere yoghurt.


Ik ben heel blij met dit pakket. Het zijn namelijk gezonde producten. 


Dit zijn de kommetjes die ik erbij kreeg. Zo leuk! Ik had nog geen grote kommetjes en deze zijn heel handig en leuk.


Hier kun je zien hoe gezond het nou eigenlijk is. Per 100 gram is het 41 calorieën. En geen vet, wat echt een pluspunt is! Verder is het zout en suiker heel weinig! Super!


Ik vind de verpakking ook zo leuk! Lekker fruitig!


's Avonds was het dan eindelijk tijd de kwark te proberen. 


Hieronder kun je ons eindoordeel horen. 
Mijn moeders oordeel:
Wat vond je ervan?
Lekker.
Wat vond je van de verpakking?
Mooi en handig, het is hersluitbaar.
Welk cijfer geef je het? 
Een acht. 

Mijn vaders oordeel:
Wat vond je ervan? 
Heerlijk fruitige smaak met meer dan voldoende fruitdeeltjes.
Wat vond je van de verpakking?
De verpakking ziet er keurig uit, is hersluitbaar wat uiteraard heel handig is als het gebruikt wordt door één persoon en je wilt het bewaren.
Welk cijfer geef je het?
Een negen.

Mijn oordeel:
Wat vond je ervan? 
Erg lekker! Ik hou over het algemeen niet zo van kwark maar deze was verrassend lekker!
Wat vond je van de verpakking?
Lekker vrolijk! Je kan meteen zien dat het een gezond product is met lekkere aardbeiensmaak!
Welk cijfer geef je het?
Een negen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff