zaterdag 19 april 2014

Another Blogging TAG.

1 comments
 
Ik zag deze tag alweer een tijdje rond gaan en aangezien ik van Tags houd, kon ik het niet laten om ook deze in te vullen! 

Photo

Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat zou je willen houden?
Ik zou de kwaliteit van de foto's soms willen verbeteren. De layout bevalt me momenteel wel. Oh, de url zou ik ook willen veranderen naar .nl maar dat komt later nog wel.

Doe je alles voor je blog alleen?
Ja, behalve dat ik soms video's maak met vriendinnen maar verder doe ik alles zelf.

Welk cijfer zou je je blog geven?
Een 7 ofzoiets.

Verdien je geld met bloggen?
Nee, daar ben ik sowieso nog niet groot genoeg voor.

xx | via Tumblr

Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen. Of : heb je wel eens iets minder leuks meegemaakt door je blog?
Ik heb niet echt een nadeel, maar het is best awkward als je vriendinnen tegen andere mensen zeggen dat ik een blog heb waar ik zelf bijsta. Of als ze zeggen dat ze mijn video hebben bekeken of een artikel hebben gelezen. Ik kan daar echt niet zo goed tegen, omdat ik wil dat iedereen het leuk vindt maar ik weet dat dat gewoon niet kan. 

Hoe vaak word je blog dagelijks bekeken?
Eerlijk gezegd houd ik me daar niet meer meebezig. Ongeveer 50 mensen, en als er reclame wordt gemaakt 100-150. Dit zijn gewoon pageviews, en waarschijnlijk geen unieke bezoekers.

Waardoor blijf jij hangen op een blog en wanneer klik je weg?
Ik klik weg als de foto's heel slecht zijn, de lay-out heel rommelig en druk of als er heel veel typfouten in zitten. 

Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?
Ik vind persoonlijk bloggen super leuk om te doen! Ik let wel op dat ik geen informatie geef zoals mijn woonplaats, adres, telefoonnummer enz.

Sorry | via tumblr

Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen volgens jou? Wanneer zou je stoppen?
Ik zou stoppen als het echt niet meer gaat ivm school, werk of een gezin later. Ik denk zeker nog lang door te gaan en ik hoop dat de kwaliteit steeds beter en beter wordt. 

Zou je je blog verwijderen in ruil voor €50000?
Nee. Misschien als ik echt in geldnood zit, maar nu? Nee.

Welke dingen gebruik jij om te bloggen? 
Een Nikon camera, een Toshiba laptop, een computer, een usbkabel-dingetje waarmee je foto's overzet, een filmcamera, AVS Video Editor 6.3 en Picmonkey. 

1 opmerking:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff