vrijdag 18 april 2014

How To: To Do Lists.

0 comments
 
To do lists. Ze horen eigenlijk bij elke schooltijd met huiswerk en ook vooral bij het bloggen! Vandaag ga ik laten zien hoe ik een to do list maak. Je hoeft het dus niet persé zo te doen, maar ik vind deze manier handig. Ik gebruik een boekje van de Hema met meerdere tabladen erin zodat ik makkelijk school en blog gescheiden kan houden.



Hier boven zie je bijvoorbeeld wat ik voor school erin zet, maar daar gaat het nu niet om. 


Dit is een oude to-do-list. Zo maak ik ze vaker, alleen is deze niet echt netjes. Nu laat ik je stap voor stap zien hoe je een nette to-do-list maakt.

Stap 1.


De titel is natuurlijk: To Do List, en daaronder schrijf je de datum. 

Stap 2.


Nu zet je rondjes neer en schrijf je erachter wat je moet doen. Is het heel belangrijk dan kan je het met een andere kleur schrijven, markeren of een uitroepteken erachter zetten. 


Stap 3.


Geef ook aan wat niet belangrijk is met een *. 

Nu is je to-do-list voor 1 dag klaar. Wil je meerdere dagen, dan doe je het gewoon opnieuw voor elke dag.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff