donderdag 17 april 2014

Rimmel Colour Rush balm.

0 comments
 
Toen ik laatst weer eens door de Kruidvat liep viel mijn oog op een paar Rimmel producten. 'Koop voor €10,- en je krijgt er een verassing bij.' Toen ik erachter kwam dat je dus een Scandaleyes erbij krijgt kocht ik meteen iets. De Colour Rush balm is een soort groot lippotlood. Ik test vandaag de kleur 600 on fire voor jullie! 


De kleur is fel, en zeker niet mat. Het is een beetje een roze/rode kleur, maar wel super mooi! 


Zoals ik al zei is het dus rood-achtig en een groot potlood. Het brengt best fijn aan, maar je ziet het meteen als het is gebruikt. Ik ga hem niet swatchen trouwens, want die foto is helaas mislukt. 


Ik vind de kleur echt mooi, al is het best wel een 'in-your-face' kleur. 


En nog een full-face om dit artikel af te sluiten. 

Conclusie: De Rimmel Colour Rush balm, 600 on fire is zeker een aanrader als je dit een mooie kleur vindt! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff