woensdag 16 april 2014

Mijn favoriete YouTubers.

0 comments
 
YouTube en bloggen zijn mijn grootste hobby's. Of het nou gaat om kijken/lezen of zelfmaken, i love it! Ik keek eerder vooral beautyvideo's, maar steeds meer lifestyle. Ik ga het vandaag hebben over mijn favoriete YouTubers. Niet de YouTubers die je overal voorbij ziet komen, maar juist de wat minder bekendere.

Niomi Smart (YouTube: Niomi Smart / Blog: Lady Smart.)



Niomi Smart is een Britse youtuber van 21 jaar. Ze blogt vooral over fashion en lifestyle. Ook haar videos gaan daar over, super leuk! Ze maakt nog niet zo lang video's, maar ze heeft al vele subscribers. Haar vriendje is Marcus Butler, die ook video's maakt op YouTube.

Ukkie. (Youtube: UkkieShetlander)



Ukkie is het paard van een vriendin van mij. De video's op dit kanaal zijn paardenvideo's, zoals bijv. dressuur. Als je dat leuk vind abonneer dan zeker op haar! Mijn vriendin heeft niet om reclame gevraagt ofzo, maar ik vind de filmpjes leuk.

Lisa. (Youtube: Lisa's Wereld.)



Lisa, 16, vlogt op het kanaal Lisa's Wereld. Ze vlogt over haar leven en wat ze allemaal doet. Ik vind haar filmpjes heel leuk om te kijken dus het is zeker een aanrader, al is ze niet zo actief meer..

Linda. (Youtube: letsdothepenguin / Blog: Let's do the penguin.)


Linda, 19, maakt video's op het kanaal Let's do the penguin en ze schrijft op haar gelijknamige blog. Het is vooral fashion en lifestyle met een klein beetje beauty. Helaas is ze niet zo actief op YouTube, maar wel op haar blog gelukkig! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff