dinsdag 15 april 2014

Mijn Instagram foto's van deze maand tot nu toe. (13 april 2014)

0 comments
 
Zoals je al ziet aan de titel ga ik vandaag mijn Instagram foto's van deze maand (april) met jullie delen. Je kunt ook zien dat ik vooruit werk, want de datum is 13 april en je dit komt online op 15 april. Anyways, het leek me een leuk idee dat ik zag op Beautyfizz. In deze post kan ik namelijk echt wat bij sommige foto's vertellen. Mijn Instagram is by the way: xdaphnegrubenn. Let's get started! 



xdaphnegrubenn: Let me take a #selfie - #girl #makeup #beautyblogger#justme #me #dutch #hair
8 personen vinden dit leuk
0 reacties.

Deze foto plaatste ik nadat ik een hele look had gemaakt. De foundation valt alleen best wel op, aangezien ik de perfecte nog niet gevonden heb. 


xdaphnegrubenn: I want this dog.... #selfie #cute #dog #pug #iwant
9 personen vinden dit leuk
0 reacties.

Ik krijg misschien een mopshond en toen ik op We Heart  It naar deze schattige beestjes zocht vond ik dit leuke plaatje. 


xdaphnegrubenn: #selfie #justme #me #girl #dutch #hair #nomakeup#filter #ily
10 personen vinden dit leuk
0 reacties.

Ik probeer elke dag iets te plaatsen dus ik maakte maar een snelle foto. Erg speciaal is die dus niet.


xdaphnegrubenn: :#throwback #tb #girl #selfie #makeup #lipstick#beautyblogger #hair #music #ly #dutch #filter #xo
12 personen vinden dit leuk
0 reacties.

Dit is een throwback, omdat ik geen goeie selfie kon maken.

xdaphnegrubenn: #selfie #girl #lips #lipstick #hair #makeup #dutch #ily#xo
12 personen vinden dit leuk
1 reactie: Knapperd x

Ik keek de video van Sabrina over hoe zij haar Instagram foto's maakt. Ik probeerde dat zelf ook even uit en kwam uit op deze foto die ik zelf best leuk vind. 


xdaphnegrubenn: #girl #makeup #filter #beautyblogger #blogger #denim#dutch #hair #selfie #letmetakeaselfie #xo #ily blog link is in the description.
16 personen vinden dit leuk
1 reactie: spam 4 spam?

Hier nam ik snel een selfie voordat ik ging voetballen met een paar vrienden. 


xdaphnegrubenn: #skyline #city #buildings #towers #beautiful #sunset#water #iloveit #xo
10 personen vinden dit leuk
0 reacties.

Dit is de achtergrond van mijn IPod en ik vond het wel leuk om die met jullie te delen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff