maandag 14 april 2014

Spam je blog!

1 comments
 
Vandaag mogen jullie lekker spammen! Het is een leuke mogelijkheid om nieuwe blogs te ontdekken, maar natuurlijk ook om meer bezoekers te krijgen mocht je ook bloggen. Ik moest even vooruit werken, en aangezien ik vandaag een excursie heb gehad met school leek het me wel leuk om dus eventjes iets gemakkelijks te doen + ik heb nog nooit een 'spam je blog' gedaan. Als je een blog hebt laat dan een reactie achter bij de comments en als je een leuke blog zoekt lees ze dan even! Wat voor blog heb je, maak je video's, wat is er op jou blog te vinden, hoe lang blog je al, hoe heet je blog... tell me everything please! Vergeet niet de link in te vullen / te vermelden! ;)  


Rab1sc4ndo

bron: weheartit.com

1 opmerking:

  1. Cool, gefeliciteerd met je eerste SJB!

    Op http://aphelium.org/ geef ik het leven weer als een bigender die haar vrouwelijke kant aan het ontdekken is. Naast dat ook dromen, digital art en soms wat dreads en cosmetica.

    Stephanie // aphelium.org

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff