dinsdag 1 april 2014

De trend van Lente 2014: Rosegold & Pastel make-up look!

0 comments
 
Soms word iets opeens helemaal hip. Andere producten zijn al heel lang een 'trend'. De winged eyeliner bijvoorbeeld. Iedereen draagt het nog steeds en ik kan me niet voorstellen dat het ooit niet meer gedragen wordt. In dit artikel laat ik de trends van lente 2014 zien, namelijk Pastel kleuren en Rosegold! Hier maakte ik ook een look mee, al is het een beetje anders geworden.. ik probeerde namelijk een Rosegold look te maken, maar ik gebruikte een te donkere kleur in de crease. Toch is het best goed gelukt. 


Ik draag hier, mocht je je dat afvragen, een soort topje van Denim stof van de Primark. Ik heb hier niks met mijn haar gedaan, alleen gekamt. 


Hier zie je dus de ooglook. Het ziet er heel nude uit eigenlijk... 


Full face, je ziet de shimmer hier wel goed.


En nog een foto waarop je de oogschaduw ziet. 

De producten die ik heb gebruikt zijn:

Ogen:
Essence Night Club Palette, 03 Dance-Til-Dawn.
Eyes Lips Face 100 eyeshadow colours palette.
Eveline Big Volume Lash professional mascara.

Lippen:
Essence Longlasting Lipstick, 07 Natural Beauty.
Yves Rocher Lip Gloss Duo, Corail Étincellant.

Kwasten: 
Hema Eyeshadow Brush, applicator aan een kant en een kwastje aan de andere, wit.
Hema Eyeshadow Blending Brush, roze. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff