zondag 6 april 2014

Een paar van mijn tekeningen...

0 comments
 
Ik heb nog nooit zoiets gedaan op mijn blog, maar vandaag laat ik jullie mijn tekeningen zien. Een paar oude, en een paar die ik gisteren gemaakt heb. Ik teken een tekening of een foto na, dus mocht je iets bekend voorkomen dan kan dat.

De oude foto's.
We gaan beginnen met de oude foto's, die ik toen heb ingescand. 


Om te beginnen Perry het vogelbekdier... tja... hij is niet echt goed gelukt, maar deze heb ik eigenlijk overgetrokken en niet zelf getekend. 


Hier zie je een vlecht. Deze heb ik wel zelf getekend, en ik ben er nog best trots op!


Ook vond ik het een goed idee om een oog te tekenen.. 


Op deze foto tekende ik Beyoncé. Ook hier op ben ik best trots.


Dit hert is waarschijnlijk het mooiste dat ik heb getekend, als je nagaat dat het met een stift gemaakt is.


En ik tekende ook nog een vogel.

Nu.
Deze tekeningen heb ik gisteren en vandaag gemaakt!


Dit is een meisje met een kat. Om eerlijk te zijn is deze tekening niet zo goed gelukt.

 photo 673741fe-859b-4c3f-9163-c34fbd871360_zps007da566.jpg

Ik tekende de Britse vlag met de tekst: I like my man like I like my tea, 
Hot and British with some Australian and Irish creme. 

(Brits staat voor One Direction's Harry, Liam, Louis & Zayn, Irish voor One Direction's Niall & Australian voor de jongens van 5 Seconds Of Summer.)

 photo 8913c872-9f7b-40ab-992b-05e319874558_zps4d897a57.jpg

Hier tekende ik eigenlijk gewoon een foto van We Heart It na. 

 photo f18fb6e8-1a1d-44ea-8b5f-67faaf6e412f_zps834c8963.jpg

En op de laatste foto tekende ik een outfit. Een short met een croptop. 

Mocht je dit leuk vinden, of juist niet, laat dat dan even weten in de reacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff