donderdag 24 april 2014

W7 In The Buff Natural Nudes Eye Colour Palette, Naked 2 dupe !

1 comments
 
Ik heb het W7 In The Buff palette al vaak voorbij komen en toen ik laatst bij de Op = Op was zag ik deze prachtige dupe van het Naked 2 palette liggen. Ik weet dat er betere dupes van Naked 2 zijn, maar deze kost maar €7,- en is best goed gepigmenteerd. 



De buitenkant is een soort blik, wat er heel leuk uitziet. Er komen alleen wel snel vlekken op.


Dit zijn de kleuren die erin zitten en zoals je ziet lijken ze dus veel op de kleuren in het Naked 2 palette. Ik heb hem trouwens al gebruikt, dus daarom ziet het er niet helemaal meer nieuw uit.


Ook zat dit handige kwastje erbij. Let niet op mijn nagellak trouwens, dat was puur voor Pasen.


De kleuren hebben net als bij Naked 2 ook namen! Van links naar rechts: 

Buff - Highlighter.
Camel - Normal
Sand - Highlighter 
Dust - Normal
Chocolate - Normal
Topaz - Normal
Earth - Normal
Storm - Normal
Silk - Highlighter / Normal
Wave - Normal
Thunder - Normal
Onyx - Normal


En hier zie je de swatches, zoals je ziet is het pigment best goed, al kunnen sommige beter. Ik vind Onyx en Buff wat minder, zeker omdat Buff gewoon niet te zien is. Ik vind Wave, Dust & Topaz wel super mooi !

Eindoordeel: 
Het pigment kan beter, maar is redelijk tot goed, er zitten mooie kleuren in en het is een dupe voor €7,- van een palette van €50,- 

Cijfer: 8.5

1 opmerking:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff