vrijdag 23 mei 2014

Aardbeienmelk.

0 comments
 
Ik wil echt bezig met gezonder eten. Mijn weerstand is zeker niet de beste, mijn spieren en conditie ook niet. Ook met mijn lichaam ben ik niet blij. Kortom, ik wil gezonder leven. Eén probleem, ik lust geen melk. Als baby dronk ik het natuurlijk en was ik er blijkbaar dol op. Nu, hoe vaak ik ook probeer, lust ik het echt echt niet. Melk is wel heel gezond, dus dit is natuurlijk echt niet mooi. Another problem, ik lust ook geen yoghurt of karnemelk. In de Jumbo kwam ik echter iets tegen wat ik graag probeer: Aardbeienmelk.


Aardbeienmelk is een goed alternatief voor gewone melk. Er zitten 96 calorieën in een glas, maar ongezond is het zeker niet! Nou vind ik dit niet iets om de hele dag te drinken. Ik ontbijt haast nooit, en als ik ontbijt (doordeweeks) is het met een koekje of een plakje cake en frisdrank. Slecht, i know. Daarom wil ik dit gaan drinken bij het ontbijt en als ontbijt gebakken broodjes van de dag ervoor. 

Ik vind aardbeienmelk lekker. Het is niet te vergelijken met yogi, want dat is zuur en dit is zoet. Denk ook niet meteen aan een milkshake, want zo zoet is het nou ook weer niet. 



Je kan de aardbeienmelk kopen bij o.a. de Jumbo. Je kunt daar ook vanille melk krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff