woensdag 28 mei 2014

De Instagram Tag!

0 comments
 
Ik ben een tijdje niet actief geweest, ik voel me namelijk echt slecht. Ik heb nu eindelijk een beetje puf om wat te doen op de laptop, maar een geweldig artikel zal dit niet zijn.




Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?
Mijn gebruikersnaam is heel simpel. Ik heet Daphne Gruben, mocht je dat nog niet weten, en dat zit in mijn instagram naam. Mijn naam is xdaphnegrubenn, omdat de x het girly maakt, en dan heb je mijn naam maar dan met twee keer een n. Mijn vorige account waarop ik niet meer actief ben heet namelijk xdaphnegruben.

Hoeveel foto’s post je gemiddeld?
Ik post ongeveer 2/3 per week, aangezien ik een mooiere feed wil en echt mooie foto's erop wil zetten.

Laat je favoriete Instagramfoto zien.

Deze selfie nam ik met het mooie weer zondag.

Laat de Instagramfoto zien met de meeste likes.

Deze selfie heeft 126 likes! 

Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Ik gebruik meestal VSCO Cam voor de filters en squaready voor de grootte. En natuurlijk de camera, maar dat is de standaard van mijn telefoon (Samsung Galaxy S3 Mini) & mijn Ipod (Ipod Touch (5?)).

Welke celebrities volg je?
Ik volg 513 mensen, dus waarschijnlijk ook heel veel celebrities. Ik volg (sorry voor de mega opsomming): Jesy Nelson (Little Mix), Conchita Wurst (songfestival), Vinny (Jersey Shore), Liam Payne (One Direction), Ashley Tisdale, Jesse McCartney, Miley Cyrus, Ferry Doedens (GTST), Redfoo (LMFAO), Tulisa (X-Factor UK), Leigh-Anne (Little Mix), Jade (Little Mix), Ellie Goulding, Jason Derulo, Barbara Palvin, Kris Jenner (Kardashian), Jessie J, Kourtney Kardashian (Kardashian), Kim Kardashian/West (Kardashian), Doutzen Kroes, Little Mix, Mainstreet bandaccount + alle jongens, Ronnie Magro (Jersey Shore), Joe Jonas (Jonas Brothers), Kevin Jonas (Jonas Brothers), Nick Jonas (Jonas Brothers), Oliver Murs, Zooey Deschanel, Demi Lovato, Ariana Grande, Kelly Osbourne, Kendall Jenner (Kardashian), Kylie Jenner (Kardashian), Khloé Kardashian (Kardashian), Ashton Irwin (5sos), Luke Hemmings (5sos), Michael Clifford (5sos), Calum Hood (5sos), Tatjana Maul (Miss Nederland), Louis Tomlinson (One Direction), Niall Horan (One Direction), Harry Styles (One Direction), One Direction, Josh Devine (Drummer van o.a. One Direction). Ik heb niemand gelinkt, aangezien dat echt te veel werk wordt.

Welk Instagramfilter gebruik je het meest?
Geen, want ik bewerk mijn foto's buiten instagram. 

Welke hashtags gebruik je het meest?
#selfie #blackwhite #girl #ily #dutch 

Laat je laatste Instavideo zien.
Ik heb geen video's...

Welke dierenaccounts volg je?
Hamilton the Hipster Cat (een kat met een snor), Coco & Clarence / Goldenkittehs (de katten van Serena / Beautylab), I'd rather watch cats (kattenplaatjes), Rascal the cat (Een schattige zwart-wit katje!), Tard the grumpy cat (Grumpy Cat), Dailypuppy (account met dagelijks een foto van een puppy), Instababby (een account met babydieren), Dailypawz (dagelijks foto's van honden).

Welke (grote) bedrijven volg je?
Dubbel Fris, Forever 21, Loavies, Boohoo.com, De huishoudbeurs, Hollister, Born Pretty store, MAC, Coty, Essence, Vans, Topshop, MTV, Mooi, Lush, C&A, Adidas, Fashionista, Primark & Starbucks.

Heb je veel familieleden op Instagram?
Nee, ik heb sowieso niet zo'n grote familie. Volgens mij hebben mijn achterneef en achternicht instagram, maar dat weet ik niet zeker. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff