maandag 19 mei 2014

Summer fashion inspiration, volgens de trends.

0 comments
 
Ik doe bijna nooit wat met fashion. Ik weet er niet heel veel van, en aangezien ik geen mooi lichaam heb, laat ik jullie nooit mijn outfits zien. Best jammer, want ik vind het wel leuk om te doen. Omdat ik het zo leuk vindt, en omdat ik toch nog een beetje fashion op mijn blog wil, geef ik jullie vandaag wat inspiratie voor zomerlooks, volgens de trends van deze zomer!

clothes0ver-bros.tumblr.com | via Tumblr

Shorts & Crop-tops! 
Ze zijn deze zomer weer volop terug! De crop-tops en shorts zul je overal weer zien. Je zag deze trend vorig jaar al en i love it! Lekker casual, makkelijk en super fashionable! Ook show je hiermee makkelijk je mooie benen als je die hebt. Mocht het koud zijn, dan kun je hier ook een lekker los vest over doen. 

Astrid H | LOOKBOOK

Daisy.
Madeliefjes! Deze trend is wat deprimerender, wat rustiger en wat donkerder. Toch is het wel een mooie look. Ik vind madeliefjes heel leuk staan, maar iets voor de zomer vind ik het toch net niet, helaas. Ik sla deze trend dus liever even over. 

Untitled

Flowers everywhere!
Deze zomer zul je ook overal bloemen zien. Haarbanden, haarelastiekjes, jurken, shirts, broeken, rokken en zelfs schoenen! Je kan het zo gek niet bedenken, veel dingen hebben een vrolijke bloemenprint! Dit vind ik echt een leuke trend en ik moet echt iets gaan scoren met leuke bloemen erop! Ook deze vesten zul je veel zien. Dit is een wat losser vest, wat echt heel casual maar leuk staat. 

,

Show your skin.
Met deze trend ben ik wat minder blij. Veel mensen beginnen zich veel bloder te kleden. De halzen worden lager en de ruggen worden opener. Niks voor mij, eerlijk gezegd. Ik ben er veel te preuts voor. Ik vind het soms wel leuk bij anderen, voor op het strand of een festival.

Teens Plain Dressing

Skaterskirt.
Deze trend is echt zo leuk! Ik ben best into de comfertable kleding en ik vind de skaters kleding dan ook echt fantastisch! Skaterskirts zijn echt super leuke rokjes die je veel gaat zien deze zomer. 

summer

Oh so highwaisted.
Highwaisted broeken en shorts zijn zo leuk, maar oh zo moeilijk te vinden voor mijn figuur helaas. Het staat super leuk en best netjes, al moet het ook weer niet te hoog. Ik kom bij deze foto meteen bij twee andere dingen die je vaak zal zien, kant en denim!

Untitled

Pastel.
De laatste twee trends zijn ook super! Sneakers en een soort lage sneakers zijn super mooi en handig. Dit is een trend, gelukkig. De andere trend is pastel en ook dat zie je in allerlei vormen terug. Haarkleuren, kleding, make-up enzovoort.

bron: weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff