zaterdag 3 mei 2014

Update post.

0 comments
 


Vandaag even een ander artikel dan normaal. Namelijk een update post, aangezien ik even wat dingen duidelijk wil maken.

Elke dag een artikel.
Misschien heb je het al gemerkt, maar elke dag komt er om 12:00 een artikel online. Ik werk vooruit en zet de artikelen dan in een schema zodat ze automatisch online komen. Ik vind dit fijner, aangezien ik na school niet hoef te stressen met artikelen schrijven en het ook niet kan vergeten.

Foto kwaliteit.
Ik hoop dat dit al gemerkt is, maar er komen steeds meer zelfgemaakte foto's en de kwaliteit is ook voldoende tot goed. Helaas doet het kaartje van mijn camera het niet goed meer, maar die wordt binnenkort vervangen als het goed is. Tot die tijd hoop ik nog gewoon foto's te kunnen maken met het bijna kapotte kaartje. 

Video's.
Ik heb al een tijdje geen video's meer geplaatst, aangezien mijn bewerkingsprogramma niet zo goed werkt soms. Ook weet ik niet welke video's (die met beauty te maken hebben) ik kan maken. Ook vind ik het bewerken niet altijd even leuk en moet ik daar meer discipline in krijgen. Waarschijnlijk komt er nog een ''Get Ready With Me'' van Koningsdag online, als die een beetje gelukt is. 

Dit was dus even een update artikel, zodat ik jullie even wat informatie kan geven. Ik vind het namelijk fijn als jullie een beetje weten hoe het gaat met mijn blog, de video's en ''achter de schermen''. 
best friend



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff