dinsdag 1 juli 2014

Ik ben er weer.

0 comments
 
Mocht je me zijn vergeten, hoi, ik ben Daphne. Een 13-jarige bloggende meid die het zo ontzettend druk heeft en vaak zo ontzettend lui is dat het bloggen een beetje verslorderd werd. Nu denken jullie natuurlijk, pff  waar heb jij het dan druk mee, je hebt vakantie, je werkt niet... nou, daar gaat deze blogpost dus over. 

Ten eerste was mijn laatste blogpost, wat niet eens een artikel te noemen valt, in de proefwerkweek geplaatst. Ik legde daarin al uit dat  ik vaak geen zin meer had om te bloggen, wat komt doordat ik dan moe was van bijv. school. In de proefwerkweek had ik woensdag, donderdag en vrijdag 3 toetsen na elkaar. Dat betekend dus: Maandag - school tot kwart over 3 + leren. Dinsdag - school tot 4 uur + leren. Woensdag drie toetsen maken, ongeveer 11 uur vrij + leren. Donderdag drie toetsen maken, ongeveer 11 uur vrij + leren. Vrijdag drie toetsen maken, en zo moe zijn van al dat leren dat je gewoon nergens meer zin in hebt dan relaxen. De toetsen gingen vrij goed, mijn cijfers waren niet zo hoog als anders, maar het waren in ieder geval geen onvoldoendes.

De week erna hadden we een soort project over ons dorp. Maandag was de voorbereiding, wat heel saai en langdradig was. Dinsdag moesten we rappen, we waren rond 1 uur vrij, maar toen moest ik nog naar de fysio en de kapper, waar ik tot 9 uur ben geweest. Woensdag vertrokken we rond 9 uur richting Amsterdam, en toen kwamen we rond 12 uur bij de Amsterdam Arena aan. Daar nog ongeveer 5 uur wachten, dan in de Arena nog 2 uur wachten op hoogte (ik heb hoogtevrees en ik werd dus nogal misselijk) tot eindelijk 5 Seconds of Summer begon. Die zongen ongeveer één uur, en toen moesten we ongeveer nog  een uur wachten tot One Direction. One Direction zong ongeveer twee uur, maar ik heb het niet helemaal meer uitgezien. Ik was misselijk en moe en natuurlijk wou ik niet flauwvallen dus ik besloot maar terug te gaan naar het hotel, jammer genoeg. Er zaten natuurlijk wel voordelen aan, zo konden we in het hotel nog even wat drinken, waren we later dan was de bar al dicht, zo stonden we niet in de file, en Liam keek naar me toen ik weg ging. Ik heb hier geen foto van trouwens, want er stond security dicht bij me en natuurlijk lijkt het dan een beetje raar om  te gaan gillen en foto's te maken, dus ik lachte naar hem en ik ging toen op weg naar het hotel. Rond 12 uur sliep ik toen, en de volgende dag moest ik er rond 8 uur alweer uit.

Die dag gingen we naar de Zaanse Schans, maar daar zijn we ook niet lang geweest aangezien ik nog steeds misselijk en moe was. Ik ben verder trouwens het hele weekend niet lekker geweest, en voel me nog steeds niet goed. Er zijn meer mensen ziek geworden bij de Arena, en ik ben daar dus blijkbaar één van.

Gisteren boeken ingeleverd, was ik twee werkboeken vergeten, wat betekend dat ik dus in ongeveer 30 minuten 4 x 1,4 kilometer kon gaan fietsen, ofterwel in waarschijnlijk 20 minuten (als je het inleveren er van af haalt) bijna 6 kilometer... niet leuk.

Dit klinkt allemaal of ik zeur ofzo, maar ik vond het concert echt geweldig! Ik heb niet gevlogd, aangezien camera's niet mee mochten, maar er waren genoeg die het wel deden dus het spijt me heel erg...



Niall Horan ~ One Direction



Luke Hemmings ~ 5 Seconds of Summer



Michael Clifford ~ 5 Seconds Of Summer



Ashton Irwin ~ 5 Seconds of Summer



Niall Horan en achter hem kun je Louis Tomlinson nog net zien ~ One Direction.

Helaas heb ik niet meer duidelijke foto's kunnen maken, aangezien ik bijna helemaal bovenin de arena zat. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff