donderdag 10 juli 2014

Twitcam/Livestream?

0 comments
 
Zoals jullie weten vind ik het super leuk om advies te geven over verschillende dingen en ook om met mensen te praten, vooral mijn viewers/lezers. Het lijkt me leuk om een twitcam/livestream te doen! Dat wordt dan mijn eerste twitcam/livestream en die zal volledig gaan over wat jullie willen. Als je vragen hebt kun je ze dan stellen en je kunt met me praten. Ook kun je me opdrachten geven en kan ik dingen uitleggen die nog niet helemaal duidelijk zijn over mijn blog. Op mijn youtube kanaal komt nog een filmpje hierover, en de datum is nog niet helemaal bekend, maar het zal in de zomervakantie zijn zodat iedereen kan kijken. Ik kondig het van te voren aan op youtube, twitter, facebook en op mijn blog natuurlijk! Mocht je dit leuk lijken dan kun je het geheel gratis kijken. Hopelijk vinden jullie dit een leuk idee! 


Kisses, 
Daphne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff