maandag 7 juli 2014

Tag: Kleine beauty vragen lijst

0 comments
 
Ik heb al een tijdje geen tag gedaan, terwijl ik die altijd super leuk vind om te doen. Helaas zag ik niet zoveel rondgaan, maar nu heb ik weer een gevonden.


Hoe oud was je toen je begon met make-up gebruiken?

Ik kreeg mijn eerste make-up toen ik ongeveer 10 was, maar ik begon het serieuzer te gebruiken toen ik met mijn blog begon, dus toen ik 12 was.

Door wie begon je met make-up?

Sowieso door mijn vriendinnen en door bloggers zoals Vera Camilla & Teske.

Wat was je 1e make-up product?

Dat was een bordeaux rode nagellak van Essence die ik van mijn beste vriendin voor mijn verjaardag kreeg.

room🌸

Waarom gebruik je make-up?

Ik vind het leuk om te doen. Ik hou ervan om looks te maken en het maakt je ook nog eens mooier. Het is een win win situatie! 

Wat is de beste tip die je ooit hebt gehad?

Dat je van te voren op je hand uit moet proberen of de kleuren bij elkaar staan. Niet meteen op je gezicht smeren.

Wat is de beste tip voor ons? (jullie dus )

1. Kleur/teken je wenkbrauwen in, maar borstel ze goed uit.
Wenkbrauwen zijn een belangrijk onderdeel van je gezicht en moet er dus mooi uitzien. Kleur ze niet te donker in en borstel ze goed uit, ze moeten niet nep lijken. 

2. Een blending brush is de must-have!
Zorg sowieso voor goede kwasten. Ik vind kwasten van de HEMA vrij fijn, maar ook sommige kwasten van essence & CATRICE kunnen erg fijn zijn. Zelf gebruik ik ook van de kwasten van ecotools. Mijn blending brush komt van Yves Rocher, en ik ben er erg blij mee. Met een blendings brush kun je kleuren in de arcadeboog blenden, wat diepte in je ooglook brengt.

3. Experimenteer met kleuren en oefen veel.
Het is belangrijk om te experimenteren met kleuren zodat je weet welke kleuren jouw goed staan. Ik heb bruin haar en groene ogen, dus ik kan vooral donkere kleuren goed hebben. Geel of rood staan bij mij niet, als het om oogschaduw gaat. Ook moet je rekening mee houden dat niet alles in één keer goed gaat. Ik heb vaak problemen met eyeliner, aangezien dat alles behalve makkelijk is. Maar je zult zien, oefening baart kunst.

Makeup (lips)

Hoe berg je de make-up op?

Ik heb alles in tasjes of bakken in een kast. Dat is zo'n kast die je bij de Praxis kunt kopen, waar je dan de stoffen mandjes uit haalt. Boven op zet ik de grotere dingen die er niet in passen en de paletten. Heel handig, maar ik wil nog een keer een ander systeem.

What is je favo merk en waarom?

Ik heb een aantal merken die ik erg goed vind. Ik vind Sleek een heel goed merk, met lekker veel pigmentatie. Ook heb ik heel veel van Essence en soms is het eigen merk van Hema ook vrij goed!

Wat wil je nu nog graag hebben?

Ik wil misschien nog een palette van Sleek, maar sowieso een mooie blush erbij. Ook wil ik nog graag het nieuwe W7 In The Nude palette, wat een dupe is van het Naked 3 palette.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff