zaterdag 9 augustus 2014

HEMA Pretty Lips lipgloss spf 15, 13 Velvet Mauve.

0 comments
 
Toen ik de persberichten kreeg van de nieuwe HEMA lijn snapte ik het niet helemaal. Er kwam een bericht over dat de lijn niet door zou gaan, en daarna ineens een persbericht. Ik besloot dus om er maar niet over te schrijven, om misverstanden te voorkomen. Toen ik net bij de HEMA kwam zag ik dat de lijn gelukkig wel door is gegaan, aangezien het een mooie lijn is! Een nieuwe lijn met o.a. bronzers, lipglosses & nagellak! Ik gebruik vaak lipproducten, dus natuurlijk moest ik een nieuwe lipstick/lipgloss proberen, en daarom kocht ik de Pretty Lips lipgloss met zonnebescherming in de kleur 13. Velvet Mauve. 

A/N: de foto's zijn trouwens genomen met een telefoon, de oplader van de camera is nog steeds weg en de camera is helemaal leeg.


De verpakking is simpel, toch leuk. Als je de dop omdraait en dus de sticker niet ziet lijkt het best een luxe product. De lipgloss/stick is ook makkelijk te vinden in je stash, aangezien het een roze glimmende verpakking heeft. 


De lipstick zelf heeft geen handige vorm. Het is niet de vorm die ik gewend ben, en de lipstick brak meteen bij het aanbrengen, terwijl ik hem niet zover open had als op de foto. Dat is dus echt een minpunt, maar verder ziet het er goed uit. Mooie kleur, strakke lipstick en een simpele, luxe lijkende verpakking. 


Ik heb de lipgloss even geswatched zodat je duidelijk kan zien hoe goed het op te bouwen is. Het kan van heel nude, naar best een mooi kleurtje gaan. 


Helaas zijn deze foto's echt niet mooi, en niet duidelijk, maar ik kon geen betere foto's krijgen... Op de eerste foto heb ik geen lipgloss op, op de tweede wel. Je ziet duidelijk verschil, al zit er niet veel kleur aan de lipgloss. Het valt ook op dat de lippen wat minder droog worden, wat er fijn is want ik heb nogal veel velletjes.

 

Ook bij de fullface valt het op dat het met de lipgloss toch even wat leuker lijkt. Je ziet de glans en kleur duidelijk op deze foto. 

Conclusie: 

Ik vind dit een fijne lipgloss, al vind ik het niet echt een lipgloss. Eerder een hele creamy nude lippenstift. Een mooie kleur, die vocht in brengt met een mooie glans. Toch vind ik het heel onhandig aanbrengen, en de smaak is niet lekker en in het begin proef je het best erg. Ook de geur vindt ik niet lekker, een beetje kers, maar met een rare twist erin. Of ik deze lipgloss weer zou kopen? Nee, dat niet. Of ik er tevreden over ben:? Opzich wel! 

De lipgloss kost €4,50.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff