maandag 11 augustus 2014

My playlist at the moment.

0 comments
 
Ik maak vandaag weer een muziek artikel voor jullie, aangezien ik zoveel nieuwe nummers heb ontdekt (met dank aan vrienden & twitter trouwens) en die graag met jullie wil delen!


De playlist die ik op dit moment veel luister op mijn mobiel heet: i love you like xo, geïnspireerd door queen Beyoncé. Ik heb de playlist zelf samen gesteld, en is dus niet te vinden op bijvoorbeeld YouTube of Spotify. De playlist bestaat uit 20 nummers die ik zelf heel leuk vindt.

Black Widow - Iggy Azalea ft. Rita Ora. 


Dit nummer ken ik door een vriend van mijn beste vriendin. Dit is echt een lekker nummer! Iggy Azalea &  Rita Ora maken sowieso veel nummers die ik echt leuk vind, dus dit is ook niet de laatste keer dat je Iggy in deze playlist ziet!

Demons - Imagine Dragons.


Imagine Dragons is een van mijn favoriete bands. Ik zou niet zo snel over ze fangirlen zoals over One Direction & 5 Seconds of Summer, maar ik hou echt van de muziek die ze maken. Demons is dan ook een van de nummers die ik vaak en dan ook echt vaak luister. En ook Imagine Dragons komt nog eens voorbij in dit artikel. 

Drunk in Love - Beyoncé ft. Jay-Z 


Beyoncé en haar man hebben samen een nummer gemaakt. Ik was vroeger gek van het nummer Crazy in Love van Beyoncé & Jay-Z, en ook dit nummer is weer top, maar kom op, alle nummers van Beyoncé zijn geweldig. 

Knock You Out - Bingo Players 


Dit nummer heeft een hele mooie boodschap en geeft je ook met een energieboost, super! 

Vanaf hier ga ik niet overal een beschrijving bij zetten, omdat het dan wat eentonig wordt. 

My Love - Route 94


Rude - Magic


Wasted - Tiësto 


Wrapped Around Your Finger - 5SOS 


Dit nummer is niet zo bekend, maar het is dus een nummer van een van mijn favoriete bands 5 Seconds of Summer. Dit nummer staat niet op het album, en is daarom helaas niet zo bekend. Het is een geweldig nummer dus ik vind dat hij wel wat extra aandacht mag krijgen.

XO - Beyoncé


Stay High Habits Remix - Tove Lo


Dancing with Lighting - Kellee Maize


Dit nummer is helemaal niet bekend, maar best mooi. Ik heb hiermee een 5SOS edit gemaakt, daardoor ken ik het nummer.

Fancy - Iggy Azalea ft. Charli XCX


Radioactive - Imagine Dragons


Rejects - 5SOS


Rejects is een van de hardere nummers van 5 Seconds of Summer & I love it! 

Salsa Tequila - Anders Nilsen


Boom Clap - Charli XCX


Boom Clap is de soundtrack van TFIOS (The Fault in our Stars).

Streets - Kensington 


Shower - Becky G 


Prayer in C - Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz


Summer - Calvin Harris



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff