zondag 28 september 2014

15 dingen die niemand vraagt TAG.

0 comments
 
Ik zag deze leuke tag eigenlijk vooral in video's voorbij komen, en ik had eigenlijk niet zo'n zin om deze tag ook te doen, aangezien het dan een hele lang video wordt. Tot dat ik de tag zag bij Beautychef, in artikel vorm.  Super leuk, dus vandaag doe ik de '15 dingen die niemand vraagt TAG' 

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Ik heb twee kamers, een zitkamer en een slaapkamer. Op mijn slaapkamer heb ik geen kast, dus ik slaap niet met deuren open of dicht, hahah. De deur van mijn kamer moet trouwens wel altijd dicht zijn, ook als het 30 graden is.

2. Neem je mini-flesjes shampoo mee uit hotels?
Ja, en ik doe er thuis vervolgens niks mee. Ik vind het wel altijd leuk staan trouwens!

3. Heb je ooit een straatnaambord gepikt?
Nee, en ik zie het nut er ook eigenlijk niet van in. Ik heb wel een keer gezien dat een paar mensen met een straatnaambord liepen, maar hoe ze het meekrijgen snap ik echt niet. Zo'n ding is toch loeizwaar?! 



4. Gebruik je to-do lijstjes?
Ja! Als ik veel moet doen of veel wil doen maak ik bijna altijd een to-do lijst! Dit is handig bij kantoorwerk (ik werk natuurlijk nog niet, maar ik houdt het even algemeen), schoolwerk en ook bij het bloggen. Sorry dat de foto bewogen is, ik heb nogal slecht licht en ik maak alle blog foto's met mijn mobiel. Geen goeie combinatie. 

5. Heb je sproetjes?
Nee, of nouja, niet op mijn gezicht. Ik heb namelijk wel sproetjes op mijn armen...

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Ik kan me het niet meer herinneren maar dit zal vroeger vast wel eens gebeurd zijn, want kom op, iedereen heeft dat vast wel eens gedaan. 



7. Hoe groot is je bed?
Ik heb een gewoon eenpersoonsbed, haha. Niks speciaals.

8. Ben je lui?
Het ligt eraan. Soms kan ik heel lui zijn, maar soms houd ik ervan om heel actief bezig te zijn. Dan ga ik dingen proberen, vooruit bloggen, huiswerk vooruit maken, etc.

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Ik heb op dit moment een ontstoken kies en ik kan er nu niet mee naar de tandarts (het is zondag, en ik wil toch het liefst mijn eigen tandarts..). Ik erger me aan de pijn, haha.

10. Kauw je op pennen en potloden?
Nee. Ik deed het vroeger wel eens, maar ik vind het eigenlijk maar vies. Als je pen gaat lekken heb je al dat inkt in je mond (geloof me, ik heb het zien gebeuren) en als je te hard op een potlood bijt dan heb je hout in je mond, wat ook niet zo fijn is. Ik doe wel vaak de pen tegen mijn mond aan als ik aan het nadenken ben, maar erop kauwen? Nee, dat doe ik al jaren niet meer.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee, en ik had dat ook niet gedurfd. Het leek mij vroeger heel leuk, maar het camperen, 's nachts in een bos rond dwalen... nee, liever niet.

bron: http://disney.wikia.com/wiki/Frozen

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Nee, eigenlijk niet. Ik houd niet zo van tekenfilms of tekenseries. Vroeger vond ik films zoals Barbie wel altijd heel leuk. Nu vind ik films die voor mijn leeftijd nog wel kunnen soms nog leuk, zoals disney films bijvoorbeeld Frozen. Ik heb de film nog niet gezien, maar het lijkt me nog wel leuk. Verder eigenlijk niet meer.

13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
Niet meer. Ik deed dit eerder wel altijd en dan ging ik steeds door over hoeveel treden de trap was. 

14. Dans je weleens als er geen muziek is?
Ja, haha. Als ik een nummer in mijn hoofd heb en ik ben alleen (of met mijn ouders) dan begin ik soms wel eens te dansen. Mijn ouders ergeren zich daar altijd aan, haha. 

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Nou, ik ben natuurlijk 13 dus ik heb nog geen auto. Ik weet dus ook niet hoe je het oliepeil checkt, haha. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff