dinsdag 30 september 2014

My Bucket List.

0 comments
 
Eén ding waar ik echt dol op ben is Tumblr. Ik heb op dit moment geen blog die jullie op Tumblr kunnen volgen, aangezien ik meer een One Direction/5 Seconds of Summer account heb, maar ik ga er zeker een maken! Mocht je niet weten wat Tumblr is then where have you been? Tumblr is een soort twitter gemengd met bloggen. Je hebt een eigen blog en een tijdlijn, waarop je dingen kan liken en reposten. Super leuk! Het allerleukste aan Tumblr vind ik eigenlijk de leuke foto's. Daarom maak ik vandaag een bucket list met foto's van het account perfectbucketlist.


Dit is sowieso een must op mijn bucket list. Ik houdt van muziek, en echt vooral van bands. Tot nu toe heb ik 5 Seconds of Summer en One Direction gezien in Amsterdam, maar ik zou het erg gaaf vinden om bijvoorbeeld Green Day of Imagine Dragons nog te zien. Niet dat ik grote fan ben van Green Day, maar ik vind de muziek best wel leuk. 


Dit is iets wat ik echt nog een keer wil doen, met een paar vrienden rond het kampvuur. Het lijkt me echt heel gezellig, vooral als het al wat donkerder en wat kouder is. 


Do I need to explain this? Ik ben natuurlijk echt grote fan van One Direction & 5 Seconds of Summer. Ik probeer dan ook vaak om een follow te krijgen, maar ik heb nog geen mazzel gehad tot nu toe. Een retweet is ook goed trouwens, of een favoriet. Het maakt mij niet uit, het zou allemaal speciaal zijn. De One Direction follow heb ik wel een beetje opgegeven, aangezien ze eigenlijk bijna niet meer communiceren met de fans via Twitter, en 5 Seconds of Summer doet dat wel. 


Welke blogger wil dit nou niet? EOS lip balm is, volgens vele bloggers, een fantastische lippenbalsem. Zelf heb ik die nog niet geprobeerd, maar zodra ik de kans krijg ga ik er zeker een kopen! 



Toen ik One Direction leuk begon te vinden vond ik Liam altijd de leukste. Later begon ik ook Niall super leuk te vinden, en Louis, Harry & Zayn natuurlijk ook. Momenteel zijn mijn favorieten Niall en Zayn, maar meestal val ik toch weer terug naar Niall en Liam. Liam heeft ook super veel meegemaakt, en blijft sterk voor zijn fans. Daarom is Liam wel echt een idool voor me, en het zou natuurlijk super zijn om hem te ontmoeten, al gaat dat waarschijnlijk nooit gebeuren.



De make-up van Sleek is gewoon super. Populair zijn vooral de blushes en de I-Divine oogschaduw palettes. Zelf heb ik de Rose Gold blush en de I-Divine oogschaduw palettes Vintage Romance & Lagoon. Mijn doel is om alle palettes nog te kopen.



De boeken van Lauren Conrad lijken me super leuk om te lezen, dus dit staat ook zeker op mijn bucket list.



Niall maakt mij altijd aan het lachen, en hij is best wel onzeker over dingen. Daarom zou ik hem dit willen vertellen, ookal heeft hij nu een beugel gehad.



Ik houd niet echt van tattoos, maar die girly, kleine tattoos vind ik dan wel weer erg leuk!



Toevallig zit er een H&M ongeveer 20 kilometer van het dorp dat ik woon, en het lijkt me erg leuk om daar te werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff