woensdag 24 september 2014

Essence Thermo-effect Nail Polish - 01. Beauti-fall red.

0 comments
 
Een nagellak die van kleur veranderd als de temperatuur veranderd. Ik had er al wel eens van gehoord, maar of ik het nou echt moest geloven.. ik wist het niet. Toen Essence een uitbracht moest ik het dus wel testen, een thermo nagellak. De nagellak die ik heb gekocht is rood en wordt in de kou donker rood. 


Deze foto is in de middag gemaakt, toen het buiten nog best warm was. De nagellak had toen een vel rood kleurtje. Het lakken gaat trouwens makkelijk, het dekt al met één laagje!


En dit is de kleur in de avond, toen het flink afgekoeld was. Je ziet dat de kleur donkerder is geworden, en dan vooral de punten van de nagels. Een mooi effect vind ik het!

De nagellak werkt. dekt goed, het is een mooi kleurtje en het is super goedkoop. Dit is echt een aanrader voor de herfst/winter!

De conclusie.

Aanbrengen: Het aanbrengen gaat vrij makkelijk, al komen er soms grote druppen op je nagels. De nagellak dekt met één laagje.
Werking: Bij kou wordt de kleur donker en bij warmte wordt de kleur fel rood.
Longlasting: Ja, de nagellak blijft best lang heel zonder topcoat.
Pigment: Een mooie rode kleur. Het dekt met een laagje dus het pigment is top!
Aanrader: Ja! Vooral voor de winter.
Verkrijgbaarheid: Limited Edition bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en in België bij Kruidvat.
Prijs: €1,99
Cijfer: 7.8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff