dinsdag 23 september 2014

H&M Lipsticks; light pink, pink & hot pink.

0 comments
 
Als je wat op mijn blog rond kijkt valt je het zeker wel op dat ik van budget houdt. Ik was dan ook blij verrast toen ik de lipsticks van de H&M zag voor een klein prijsje. De lipsticks komen in drie roze kleuren; light pink, pink & hot pink.


Light pink.


Light pink is een lichtroze/nude kleur. Dit is een onwijs moeilijke kleur, aangezien het bij lichte huidskleuren meestal niet zo mooi staat. Laat ik nu een lichte huidskleur hebben en dus goed kan testen.


De swatch lijkt een beetje op een peach tint, al is dit op mijn lippen niet zo.


De lipstick is erg creamy, en best lastig aan te brengen. Het pigment is prima en opzich dekt de kleur goed.


Ik vind dat de kleur me nog best staat. Het zou nooit mijn favoriet worden, maar lelijk is het zeker niet! Het ziet er vooral heel natuurlijk uit.

Pink.


De kleur 'Pink' ziet er op het eerste gezicht echt zoet roze uit. Een mooi kleurtje, als je alleen naar de lipstick kijkt.


Ook op de swatch ziet de kleur er goed uit, lekker zoet! De pigmentatie is trouwens weer top!


Maar ai, wat een rare kleur op de lippen. Ik vind deze kleur echt niet mooi, het doet me teveel aan barbie denken. Ik kwam er trouwens achter dat ik niet met de lipstick uitschiet, maar dat ik gewoon hele rare lippen heb. Vandaar dat het op de foto's altijd raar lijkt.


Nee, deze kleur vind ik echt gewoon vreselijk, sorry..

Hot pink.


Hot pink is een lekkere velle kleur. Ik vind dit soort kleuren best mooi, alleen wat heftig voor mijn leeftijd.


Wauw, van het pigment werd ik al meteen blij. Wat een kleur komt eraf!


Wat een heftige kleur! Best mooi!


Deze kleur vind ik wel het mooiste. Het nijgt ook een beetje naar paars, echt vet! Ik zou deze kleur bijvoorbeeld naar een feest kunnen dragen.

De conclusie.

Aanbrengen: De lipsticks zijn erg creamy, waardoor het aanbrengen soms best lastig is.
Longlasting: Ja! De lipsticks zijn best longlasting, maar een maaltijd of een glas water overleven ze niet helemaal. 
Pigment: Het pigment is prima bij de swatches, maar eenmaal op de lippen is het iets minder.
Aanrader: Ja, het is niet duur voor 3 lipsticks en ze zijn best goed.
Verkrijgbaarheid: Op de H&M site, in H&M filialen met een aparte beauty-afdeling. 
Prijs: €4,99
Cijfer: 7.3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff