maandag 22 september 2014

Rival de Loop lipgloss - 02. Sparkling Pink

0 comments
 
In Duitsland zijn er veel verschillende make-up merken, en ook een paar die we in Nederland dus niet kennen. Een van deze merken is het leuke merk Rival de Loop. Het is zeer budget, je kunt het qua prijs vergelijken met Essence. Vandaag review ik voor jullie deze lipgloss.



De verpakking is best luxe, leuk gedaan voor een budget merk!


Van de applicator ben ik eerlijk gezegd niet zo'n fan. Ik vind het niet handig met aanbrengen, en ook niet heel hygiënisch. 


Hier zie je de swatches, en een stuk van mijn schoenen, oeps. Op de eerste streep zie je de kleur als je hem niet uitsmeert, en op de tweede zie je dus de kleur uitgesmeerd. De pigmentatie is prima!


De kleur is vrij neutraal, al zie je de glans niet zo goed op deze foto, hij is namelijk met een telefoon gemaakt die met de frontcamera niet helemaal scherp stelt. 


En weer een full face foto. Ik was een beetje uitgeschoten met de lipgloss, wat ik bij de lipfoto heb kunnen fotoshoppen, maar hier niet helaas. Je ziet de glans wel mooi, en de roze kleur ook.

De conclusie.

Aanbrengen: Met een applicator, niet erg handig, maar het werkt wel, niet erg hygiënisch 
Werking: Mooie lipgloss om zo te dragen, of eventueel over een lipstick.
Longlasting: Best wel, de kleur blijft alleen niet zo intens.
Pigment: Er komt veel kleur vanaf met mooie glitters erin. 
Kleur: Een zoete roze kleur met zachte glitters en een mooie glans. Je kunt de kleur makkelijk opbouwen.
Aanrader: Ja, zeker voor de prijs. 
Verkrijgbaarheid: In Duitse drogisterijen, zoals Rossmann.
Prijs: De prijs weet ik niet meer precies, maar ik geloof rond de €3,- 
Cijfer: 8


*Sorry dat dit artikel zo laat is, er ging blijkbaar iets mis met het plannen..*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff