dinsdag 14 oktober 2014

Halloween Inspiration

0 comments
 
Halloween. Het is een van de weinige feestdagen waar we in Nederland geen tot weinig aandacht aan geven. Je hebt hier in plaats van Halloween, op sommige plekken, het meer kindvriendelijke Sint Maarten, waar je zingt voor een snoepje. Ik zelf vind het erg jammer dat het niet echt gevierd wordt, maar dus ook weer leuk dat er de laatste tijd steeds meer aandacht voor komt. Er worden spooktochten gehouden, in de bioscoop zijn horror marathons, winkels organiseren workshops voor kinderen, er liggen Halloween spullen in de winkels en er zijn zelfs Halloween feesten! Daarom geef ik jullie vandaag wat Halloween inspiratie!

Make-Up

Voor Halloween make-up kun je eigenlijk een paar dingen doen. Of heel out of the box, je hele gezicht blauw of groen (denk aan avatar, zombie), of bloederige nepwonden maken, of heel subtiel een ooglook met speciale dingen. Alle manieren laat ik hieronder zien. Alle foto's komen trouwens van We Heart It, ook die van de outfits.


Hier zie je de extreme look, geïnspireerd op Avatar.


Hier zie je een andere look, iets minder extreem en meisjes achtig. Ik zal de nepwonden niet laten zien, aangezien ik weet dat sommige mensen daar niet tegen kunnen, ookal is het nep.


En hier heb je de iets wat subtielere make-up. Oogschaduw met wat Halloween touches, leuk idee!

Misschien ga ik zelf ook nog een Halloween look maken, maar dan zie je die video vanzelf verschijnen!

Dit valt niet echt onder de make-up, maar ook weer wel. Je kunt met nagellak natuurlijk ook super gave nailarts maken! 

Outfits

Met outfits zijn er ook een paar mogelijkheden. Eerlijk gezegd zijn de meeste Halloween outfits een beetje sexy gemaakt, of helemaal out of the box, of helemaal subtiel met een kleine Halloween touch.
De sexy outfits ga ik weer niet laten zien, aangezien ik dat niet echt gepast vind op mijn blog. Mocht je toch benieuwd zijn, klik dan hier.


Ik vind deze look echt tof! Dit is de levende pop/anime look, die je vooral in Azië ziet. Erg leuk! Ik weet dat er ook meisjes zijn die zich altijd zo kleden, zoals in Japan. Die meisjes worden geinspireerd door de Anime strips die je daar bijna overal ziet! Super leuk, en ook best knap dat je dat durft. Op dit youtube kanaal staan verschillende tutorials om jezelf in een pop te veranderen. 


Dit is een look die ik zou dragen. Ik vind het erg leuk gevonden, omdat op het shirt staat: '404 ERROR   COSTUME CANNOT BE FOUND'. Een leuke touch naar Halloween! 

Vier jij Halloween, en zoja, ga je verkleed? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff