dinsdag 14 oktober 2014

A Day In My Life.

0 comments
 
Vandaag een ander artikel als anders, ik was namelijk vergeten wat voor een artikel ik zou gaan maken... en nu heb ik dus geen foto's (het is 18:30 en dus donker, ik heb geen softboxen). Ik schrijf ook altijd artikelen van te voren en vandaag ga ik schrijven wat ik vandaag, als jullie dit lezen gisteren, heb gedaan.

Ik ben om 11:00 uur opgestaan, en rond 13:00 uur was ik klaar. Toen heb ik een tijdje niks gedaan, en rond de 14:00 ben ik 6 video's gaan filmen.

Om 16:00 moest ik naar de kapper. Daar is eigenlijk niet veel intressants gebeurd, dus we slaan even een stukje over.

Toen ben ik om 17:00 naar de action geweest voor wat video's die nog online komen. Ik zeg nog niet wat voor video's maar het zijn looks en één daarvan komt overmorgen, voor jullie morgen, online.

Sorry voor dit minder intressante artikel, morgen komt er weer wat normaals online.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff