zaterdag 18 januari 2014

Bloggerboekje.

0 comments
 
Op de basisschool had je natuurlijk het vriendenboekje, maar hier heb je het bloggersboekje. Dit leuke idee is bedacht door BookBabbles, maar ik zag het bij Beautystijl



Naam: Daphne
Leeftijd: 13 jaar
Geboortedatum: 19 oktober 2000
Broers/zussen: Geen, helaas.
Lengte: Ongeveer 1.73.
Klas: 1HV, 1 Havo Vwo dus. 

Favoriete vak:  Uhm.. geschiedenis denk ik. Niet om het vak zelf, maar de leraar vertelt altijd verhalen, dus dat is mijn favoriete vak, samen met gym!
Minst favoriete vak: Wiskunde, Nederlands, Techniek, Tekenen en Verzorging. 
Droomberoep: Ik hou van schrijven dus het lijkt me leuk daar iets mee te doen, of met beautydingetjes. Het liefst zou ik van bloggen mijn werk maken, maar dat is niet erg realistisch. Dus ik denk journalist of kapster/visagiste. 
Hobby’s: Bloggen, afspreken met vriendinnen, fotograferen, met make-up experimenteren en shoppen!


SOMSERSET MALL

Ik houd van: Mijn vrienden, mijn familie, mijn kijkers en One Direction.
Ik heb een hekel aan: Mensen die liegen, mensen die alles beter willen weten & vooral arrogante mensen. Daar kan ik niet goed tegen.
Favoriete schrijver:  Uhm Carry Slee denk ik.
Favoriete serie: Snooki & JWoww, Teen Mom 2, Hollywood Heights, Jersey Shore, Geordie Shore, Awkward.


Awkward

Favoriete eten: Heb ik niet echt. Ik denk pizza, pasta of patat.... de 3 p's. 
Favoriete film: THIS IS US! Oke, sorry. Dat is natuurlijk niet echt een film, maar toch. Anders The Hunger Games.
Favoriete drank: Dubbel Friss. 
Favoriete blogonderwerp: Beauty & Lifestyle.
Favoriete blog: Teske.
Wat zou je graag willen bereiken met je blog: Ik wil het volhouden om elke dag te bloggen en elke week een video te maken. Ik zou het, zoals ik eerder al zei, leuk vinden om er mijn werk van te maken, dus dat zou ik ook graag willen bereiken. Ik denk niet dat dat laatste gaat lukken, but if you can dream it, you can do it. 


Nothing is impossible



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff