vrijdag 17 januari 2014

Wat je kan verwachten *Update*

0 comments
 
Het leek me handig om even met jullie te delen wat jullie van mijn blog kunnen verwachten. Dit omdat ik nog even snel een blogpost wou schrijven, en omdat het me dus gewoon simpel weg handig leek.


  • Meer looks, tutorials & video's. Ik wil sowieso meer video's gaan maken, en het betere licht gaat ook over een paar maandjes gebeuren. Met een lichtbox! 
  • Elke week een post over hoe ik mijn week heb gepland met sporten, en op het eten letten. Ik hoop dat dit elke keer gaat lukken, ik ga het sporten in ieder geval vast wel volhouden. 
  • Meer artikelen waarvan je kan leren. Tuurlijk, in reviews leg ik soms dingetjes in het klein al uit, maar ik wil ook bijvoorbeeld jullie wat leren over de ingrediënten. Welke zijn slecht voor de huid en welke goed? Waarom zijn deze zo slecht/goed? Voor dit soort dingen moet ik eerst zelf wat research doen, maar dat gaat ook vast lukken.
  • Een Amerikaans snoep unboxing. Ik probeer geen andere youtubers na te doen, maar ik wil al een tijdje Amerikaans snoep en ik heb besloten om volgende maand een pakket te bestellen en daar een unboxing van te maken. Ook zal ik sommige reviewen, of proeven voor de camera. Dit wordt een extra video, de video op donderdag is de standaard video en dan upload ik een andere dag een andere video.
  • Dit weten jullie al, maar ik wil dus ook kookvideo's gaan maken, 1 keer per maand, en meer met koken doen. Dit zien jullie ook vanzelf wel verschijnen, spreekt voor zich. Dit wordt een extra video, de video op donderdag is de standaard video en dan upload ik een andere dag een andere video.
  • Vloggen. Dit is iets wat mij zo ontzettend leuk lijkt! Ik heb alleen niet zo'n heel spectaculair leven met persevents ofzo, nee ik ga gewoon naar school. Dat doe ik dus overdag, daarna huiswerk, blogpost online en klaar. Als ik wat ga doen wat het filmen waard is zal ik zeker gaan vloggen. Dit wordt een extra video, de video op donderdag is de standaard video en dan upload ik een andere dag een andere video.
  • Glossybox. Ja jongens! Ik krijg de Glossybox. Ik neem in maart een abonnement, en ik zal de Glossybox met liefde voor jullie unboxen. Ik vind unboxingen namelijk super leuk, en ik vind het leuk om pakketjes open te maken. Niet alleen om te doen, maar ook om te kijken natuurlijk! Daarom leek me dit een leuk idee. Ik weet dat er meer YouTubers/Bloggers zijn die dit doen, maar toch vind ik het super leuk. Dit wordt een extra video, de video op donderdag is de standaard video en dan upload ik een andere dag, of de donderdag als ie dan binnen is, de andere video.
Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff