vrijdag 17 januari 2014

Weer een stapje dichterbij een gezonder leven. #1

0 comments
 
Zoals je waarschijnlijk al gelezen hebt wil ik meer gezond gaan doen. Gezond eten, ontspannen, maar ook sport! Vandaag ging ik na een dagje bankhangen, aangezien ik nog niet helemaal lekker was, heerlijk sporten. Heerlijk, tja wat klinkt dat overdreven. Iedereen zegt maar dat sporten lekker voelt, maar dat is de eerste keer niet zo. Je voelt je prettiger, maar niet meteen heerlijk. Je zal moeten dealen met de spierpijn bijvoorbeeld.



Ik gebruik de workouts van Cassey, haar bloggernaam is blogilates. Ze heeft een blog, maar ik check vooral haar YouTube vaak. Ze heeft heel veel verschillende work-outs, dus het is niet steeds hetzelfde, gelukkig. Ik wou dit graag met jullie delen, aangezien ik toch gezonder wil gaan leven, en als jij dat ook wil dan kan ik je er misschien mee helpen door erover te bloggen. Vandaag deed ik de onderstaande work-outs.







Ik heb de eerste twee niet helemaal volgehouden, maar de derde wel. Ik kon het niet volhouden door mijn niet-zo-goede conditie, dus het is helemaal niet erg als jou dit ook niet lukt. Je conditie wordt vanzelf beter door meer sporten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff