maandag 28 april 2014

De Handschrift TAG.

0 comments
 
Ik zag de Handschrift Tag al een paar keer voorbij komen en aangezien ik nog geen artikel had voor morgen en de foto's voor het artikel dat was gepland er niet waren besloot ik om de tag te doen. Ik hoop dat jullie het kunnen lezen want ik heb niet het mooiste handschrift.

De vragen zijn: 

1. Wat is je naam?
2. Wat is de naam van je blog?
3. Schrijf ”The quick brown fox jumps over the lazy dog.”
4. Favoriete quote?
5. Favoriete liedje?
6. Favoriete artiest?
7. Nog iets wat je wil zeggen?
8. Tag 3 tot 5 andere mensen voor deze tag.


De foto is niet zo mooi maar ik kwam er dus net achter (het is 21:38) dat ik de foto's voor het geplande artikel kwijt ben. Oh well, sorry. 

Neem de tag gerust over! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff