zaterdag 26 april 2014

Solid Perfume Battle & Review - Chance by Chanel & Daisy by Marc Jacobs.

0 comments
 
Ik plaatste laatst een bestelling bij The Beauty Bakery en toen zag ik allemaal leuke parfums. Solid Perfume is een soort parfum stick die je over je huid kan rollen. Ik koos er twee uit, genaamd Daisy by Marc Jacobs en Chance by Chanel. De normale parfums zijn natuurlijk duur, rond de €50, maar deze waren maar €5,90! Reden genoeg dus om ze voor jullie te testen! 



De verpakkingen zijn simpel. Wit, met een roze randje en zwarte letters. Aan de binnenkant zie je een stick die neigt naar beige. Deze stick kun je hoger maken door onder aan de verpakking te draaien. Daar zit namelijk een soort draaiwieltje.

Ik vind het altijd moeilijk om geuren te beschrijven. Ik dacht bloesem te ruiken en het is een lekker zoete bloemige geur, die niet te overweldigend is! Perfect! Dit is zeker een van mijn favoriete parfums! De topnoten zijn aarbei en violet blaadjes, de hartnoten violet bloemlaadjes en een jasmijn boeket en de basisnoten zijn musk en vanille. Lekker bloemig en warm!

De ingrediënten zijn: sheabutter, cocoabutter, almond oil, beewax, fragrance oil & vitamine-e. Alleen de fragrance oil kan dus schadelijk zijn voor de huid, de rest zijn natuurlijke producten.

Cijfer geur: 9.5


Chance ruikt naar hyacint en jasmijn. Dat zijn ook een paar dingen die erin zitten. De topnoten zijn grapefruit en kweepeer, de hartnoten jasmijn, hyacint en iris en de basisnoten zijn amber, cederhout en musk. Het is een heerlijke parfum, perfect voor de lente! Ook dit is een van mijn favorieten! 

De ingredienten zijn weer hetzelfde, dus: sheabutter, cocoabutter, almond oil, beewax, fragrance oil & vitamine-e. De fragrance oil kan dus schadelijk zijn, de rest niet echt. 

Cijfer geur: 9.

Het systeem. 


Ik wist niet dat Solid Parfume bestond voordat ik ze dus zag bij The Beauty Bakery. Ze zijn erg handig, want zo neemt het niet teveel ruimte in, in een tas bijvoorbeeld en je hoeft niet met zware parfumflessen te lopen. Maar werkt het ook, en blijft het lang zitten? Ik deed Chance op mijn rechterpols en Daisy op mijn linker en aan het einde van de dag rook ik Chance nog het beste. De andere rook ik helemaal niet meer. 

Het brengt lekker aan en het systeem is mega handig! 

Cijfer: 9, maar aangezien Daisy niet goed bleef zitten een 8.5. 

Eindoordeel: 

Daisy: De geur is lekker en krijgt van mij een 9.5, hij blijft niet goed zitten dus het eindcijfer is een 8.5
Chance: Ook deze geur is lekker, maar ik vind Daisy lekkerder dus hij krijgt een 9, hij blijft heel goed zitten dus het eindcijfer is een 9.5

Winnaar: Chance by Chanel.

Meer Chanel & Marc Jacobs.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff