maandag 8 september 2014

De jeugdsentiment TAG !

0 comments
 
Ik heb al een tijdje niet geblogt. Hier zijn meerdere redenen voor waaronder een paar prive zo excuses daar voor. Ik ben nu weer druk aan het vooruit werken, dus de komende dagen (hopelijk houdt ik het zelfs een paar maanden vol) zul je hier weer volop artikelen kunnen lezen en video's kunnen kijken. Anyway, vandaag doe ik de jeugsentiment tag.  Ik zag deze tag bij Teske en ik vond hem heel leuk, al ben ik met mijn 13 jaar natuurlijk nog gewoon jeugd. Deze tag gaat dus vooral over dingen die ik me herinder van toen ik kind was.

1. Favoriete film.
Toen ik klein was vond ik vooral K3 films erg leuk. Ik was zo ontzettend fan van K3 en het maakte me dus niet uit wat voor dvd je mij gaf, muziek of film, zodra K3 erop stond werd ik helemaal verliefd op de dvd.


2. Favoriete televisieserie.
Als kind mocht ik eigenlijk nooit naar (toen nog) Jetix kijken, dus was het natuurlijk erg stoer (kuch kuch) om daar stiekem naar te kijken. Mijn favoriete serie was dan ook Totally Spies, dus na een tijdje probeerden mijn ouders me niet eens meer te stoppen met het kijken van Jetix. En later kreeg je ook een kinderserie die 24/7 uitzond. Ik kan niet meer op de naam van de zender komen, maar de programma's waren bijvoorbeeld Little Miss Spider & The Backyardigans, wat ik ook altijd super leuk vond!


3. Favoriete boek.
K3 had altijd van die boekjes en omdat ik daar dus zo'n fan van was vond ik die boeken ook fantastisch. Ook vond ik boeken over elfjes of tijdschriften over de Disney prinsessen zoals bijvoorbeeld Ariël (Kleine zeemeermin) of Doornroosje.


4. Favoriete nummer van de Spice Girls (of andere boy/girlband) 
Don't Cha van de Pussycat Dolls. 


5. Favoriete fashion item.
Toen ik klein was hield ik me gewoon totaal niet met mode bezig, maar ik vond laarsjes of snowboots altijd heel leuk. Dat vindt ik nog steeds trouwens, behalve het snowboots gedeelte, zodra het herfst wordt loop ik het liefst op laarzen. 



6. Favoriete snoep of snack.
Kinder Schokolade! Het maakte mij niet uit of het van die reepjes waren, een ei waar dan zo'n speeltje in zat of een nijlpaard gemaakt van koekjes met een soort crème erin, ik was dol op alles van dat merk. 


7. Favoriete tv-reclame.
''Lelli kelly schoenen staan je zo goed, Glitter glamour voor aan je voet. Oh yeah. Nu met gratis spiegeltje'' Dit is een van de irritantste reclames ooit, maar oh wat wou ik vroeger graag Lelli Kelly schoenen, en puur door de reclame! 


8. Favoriete nummer.
Mega mindy liedjes! Ik bedoel wie kent dit nou niet; ''Is het een vliegtuig, is het een vogel nee dat is het niet. Het is mega mindy die je aan de hemel ziet!'' 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff