zaterdag 20 september 2014

Essence Autumn palettes - 'Hello Autumn' trend edition.

1 comments
 
De door herfst geïnspireerde trendeditie 'Hello Autumn' van Essence vind ik echt super! Ik heb de palettes, een nagellak en een lipcream gekocht, en je zal die de komende tijd misschien nog wel zien verschijnen op mijn blog. Ik ga namelijk een review-week doen, die vandaag start. Als eerste beginnen we met de Autumn palettes. 

01. Walk in the park.



Dit is een palette met veel natuurlijke, bruine tinten. Het past wel echt bij de herfst. Ik vind de verpakking wel mooi trouwens, met die blaadjes.



Dit zijn de kleuren; een beige achtige kleur,  die makkelijk als highlighter gebruikt kan worden, een goud tint, een koper tint, een chocolade tint, een pure chocolade tint en een hele donkere chocolade tint. Er zitten gouden glitters in, maar dat zie je niet op de foto.



Hier zie je de swatches. Het pigment is opzich prima voor een budget merk, maar ik heb ookal beter gezien van Essence. Je ziet hier de kleuren wel duidelijk. Mijn favoriete kleuren zijn waarschijnlijk de highlighter en de koperachtige tint.



Op de achterkant staat een beschrijving van een look die je ermee kan maken. Erg handig en leuk om uit te proberen!

02. Keep calm & go for a walk. 



Dit palette is wat donkerder, met de aarde tinten. Persoonlijk vind ik  dit wel erg leuk als het koud is, richting december bijvoorbeeld.



Ook hier heb je een highlighter, een beige achtige kleur, een chocolade kleur, twee donker groene kleuren die trouwens wel erg veel op elkaar lijken en een zwarte kleur. Ook deze kleuren hebben gouden glitters.



Ik vind de twee donker groene kleuren tegen vallen qua pigment. Ook lijken ze teveel op elkaar. De rest van dit palette vind ik echt top!



En ook hier weer de ooglook op de achterkant, erg leuk gedaan!

1 opmerking:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff